پی سی کلوپ

دنیای کامپیوتر و اینترتت

پی سی کلوپ

دنیای کامپیوتر و اینترتت

آموزش رمز گذاشتن بر روی درایو ها توسط خود ویندوز

اگر بخواهیم روی درایو های هارد و یا روی فلش مموری های متصل به سیستم پسورد قرار بدهیم به طوری که بدون وارد کردن پسورد،مشاهده اطلاعات درایو امکان پذیر نباشد از برنامه bitlocker  استفاده می کنیم.





ادامه مطلب ...

ویندوز هفت

ویندوز ۷  هفتمین نسخهٔ سیستم‌عامل از مجموعهٔ مایکروسافت ویندوز است که در تاریخ ۲۲ اکتبر سال ۲۰۰۹ به بازار عرضه شد. ویندوز ۷ برای استفاده در کامپیوترهای شخصی شامل انواع خانگی و اداری تولید شده‌است. این سیستم‌عامل هفتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد و به همین دلیل نام آن را ویندوز ۷ گذاشته‌اند.

از ویژگی‌های این نسخه که بیشتر مورد توجه‌است می‌توان به پشتیبانی از قابلیت چند لمسی، طراحی دوباره ویندوز شل، نوار وظیفه و یک سیستم شبکه خانگی به نام گروه خانگی نام برد، همچنین به نقل از مسئولان مایکروسافت، ویندوز ۷ نسخه ارتقا یافته و بهینه شده ویندوز ویستا می‌باشد.

 

در این مقاله نسخه های مختلف ویندوز هفت ، سخت افزار لازم برای نصب را میخوانید.


 
ادامه مطلب ...

ویندوز هشت


ویندوز  8 آخرین نسخه سیستم‌عامل ویندوز شرکت مایکروسافت می‌باشد که در ۲۶ اکتبر ۲۰۱۲ به بازار عرضه شد. ویندوز ۸ برای استفاده در رایانه‌های شخصی،رایانه‌های همراه و تبلتها تولید شده‌است. این سیستم‌عامل هشتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد و به همین دلیل نام آن را ویندوز ۸ گذاشته‌اند.

 

در این مقاله ویژگی های جدید،ویژگی های حذف شده،سیستم مورد نیاز برای نصب ویندوز هشت و نسخه های مختلف ویندوز هشت را میخوانید.

 

 

ویندوز هشت

  ادامه مطلب ...

خاموش نشدن کامپیوتر با زدن کلید Power

افرادی که بچه کوچک دارند میدانند با لمس دکمه پاور،سیستم را خاموش می کنند


اگه میخواهید دیگر بچه ها سیستم شما را در هنگام کار کردن خاموش نکنند این آموزش را تا آخر بخونید.خیلی ساده هست و با 3 مرحله انجام میشود.

ادامه مطلب ...

آموزش ساخت ایمیل یاهو پس از حذف ایران!

اولین مطلبم در مورد ساخت ایمیل یاهو  پس از حذف ایران.


جدیدا سایت یاهو برای ساختن ایمیل به شمار تلفن نیاز داره تا یه کدی را برای فعال سازی در اختیار کاربرانی که میخواهند ایمیل جدید بسازند بدهد.ولی در بخش وارد کردن شماره تلفن یاهو پیش شماره ایران را نذاشته است.

شما با این ترفند میتوانید یک ایمیل جدید در یاهو بسازید.



http://arti.ir/wp-content/uploads/2013/08/Yahoo_Logo.png 

ادامه مطلب ...